В. Савельєв, канд. екон. наук, асист. КНУ імені Тараса Шевченка ОЦІНКА БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА ПРИ ФОРМУВАННІ ГЛОБАЛЬНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ

У статті розглянута сутність процесу оцінки бізнес-середовища та визначені напрямки аналізу при формуванні глобальної маркетингової стратегії. Запропонована класифікація досліджень глобального ринкового середовища та послідовність завдань в контексті рішень, що приймаються на кожному з етапів формування глобальної маркетингової стратегії.

Ключові слова: оцінка бізнес-середовища, глобальна маркетингова стратегія, формування глобальної маркетінгової стратегії, завдання в контексті реалізації стратегії.

DOI: http://dx.doi.org/10.17721/1728-2667.2014/156-3/21

References
  1. Aaker David. Strategic market management. – USA: John Wiley & Sons, Inc., 1995. – 379 p.
  2. V. Rudelius, O. M. Azaryan, O. A. Vynoradov ta in. Marketynh: Pidruchnyk /– K.: Navchal’no-metodychnyy tsentr “Konsortsium iz udoskonalennya menedzhment-osvity v Ukrayini”, 2005. – 422 s.
  3. A.O Starostina, N.P Honcharovi, Ye.V. Krykavs’kyy ta in.; Marketynh. – K.:Znannya, 2009. – 1070 s.
  4. Michael J. Stahl, David N. Grigsby. Strategic Management for Decision Making. – Boston: PWS-Kent Publishing Company, 1992. – 999 р.

Завантажити