О. Жилінська, канд. екон. наук, доц. Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ, М. Чуйко, магістр Університет Нурланда, Буде, Норвегія АУДИТ НОВАТОРСЬКИХ ІДЕЙ ЯК ПОПЕРЕДНІЙ ЕТАП БІЗНЕС-ПЛАНУ СТАРТАП-ПРОЕКТІВ

Розкрито сутність техніко-економічного обґрунтування доцільності залучення венчурних інвестицій для реалізації новаторських ідей. Охарактеризовано основні елементи методики техніко-економічного аналізу стартап-проектів, що базується на концепції сполучення життєвих циклів ринку, інноваційної продукції та стартап-компанії. Здійснено порівняльний аналіз методики техніко-економічного обґрунтування та бізнес-планування стартап-проекту, показано важливість аудиту новаторських ідей у генеруванні економічної інформації майбутнього і прийн- ятті інвестиційних рішень неформальними венчурними інвесторами.

Ключові слова: бізнес-план проекту, життєвий цикл стартап-проекту, методика техніко-економічного обґрунтування, новаторська ідея.

DOI: http://dx.doi.org/10.17721/1728-2667.2014/161-8/3

References
  1. Sahlman, W. (1997), “How to Write a Great Business Plan”, Harvard Business Review, July–Aug., pp. 98–108.
  2. Barringer, B. R. and Ireland, R. D. (2008), Entrepreneurship: Successfully Launching New Ventures, 2nd ed. Pearson/Prentice-Hall: Upper Saddle River.
  3. Delmar, F. and Shane, S. (2003), “Does business planning facilitate the development of new ventures?”, Strategic Management Journal, 24, pp. 1165–1185.
  4. Bhide, A. (2000), The Origin and Evolution of New Businesses, Oxford University Press: New York, US.
  5. Gruber, M. (2007), “Uncovering the Value of Planning in New Venture Creation: A Process and Contingency Perspective”, Journal of Business Venturing, 22, pp. 782–807.
  6. Eschenbach, T. (1992), “Quick Sensitivity Analysis for Small Business Projects and Feasibility Studies”, Transactions of the American Association of Cost Engineers, vol. 2, pp. L.6.1-L.6.8.
  7. Justis, R. and Kreigsmann, B., (1979), “The Feasibility Study as a Tool for Venture Analysis”, Journal of Small Business: ABI/INFORM Global, 17 (1), pp. 35–42.
  8. Katsman, Y., Topchishvili, G. and Schneider, A. (2002), Nauka pobezhdat’ v investicijah, menedzhmente i marketinge [Science of Victory in Investment, Management and Marketing], Publishing House “AST”, Moscow, Russia.
  9. Zhylinska, O. I. (2014), “Transformation in Investment Behaviour of Households as a Factor of Venture Capital Firms’ Development”, Finance of Ukraine, vol. 3, pp. 83–99.
  10. Matienko, V. M., Shchukin, O. I. and Voight, S. M. (2009), “Evaluation methods of ventures’ projects”, Journal of Economic Science of Ukraine, vol. 2, pp. 87–90.
  11. Chervanyov, D. M., Zhylinska, O. I. and writing team (2011), Mizhdystsyplinarnyj slovnyk z menedzhmentu [Interdisciplinary Dictionary of Management], Nichlava, Kyiv, Ukraine.

Завантажити