Стаття присвячена дослідженню сутності та особливостей маркетингових технологій, необхідності їх використання вітчизняними підприємствами в умовах конкуренції. Розглянуто питання, які стосуються тлумачення по- няття “маркетингові технології”, їх видів і основних характеристик. Метою статті є дослідження ролі маркетингових технологій у забезпеченні ефективного розвитку вітчизняних підприємств у сучасних умовах.
Ключові слова: технологія, технологізація маркетингової діяльності, маркетингові технології, основні характеристики маркетингових технологій.
DOI: http://dx.doi.org/10.17721/1728-2667.2014/161-8/9
References
- Illiashenko, S. M. (2011), “Modern Lines of Application of Internet Technologies in Marketing”, Marketynh i menedzhment innovatsij, [Online], vol. 4, no. 2, pp. 64–74, available at: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/ files/mmi2011_4_2_64_74.pdf (Accessed 12 June 2014).
- Il’icheva, I. V. (2012), Marketingovye tehnologii: uchebno-metodicheskoe posobie [Marketing Techniques], UlGTU, Ul’janovsk, Russia.
- Prychepa, I. V. (2014), “Innovation Priorities of the Formation of the Strategic Competitive Advantages of Enterprise”, Efektyvna ekonomika, [Online], vol. 3, available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2868 (Accessed 12 June 2014).
- Pro sotsial’no-ekonomichne stanovysche Ukrainy za sichen’–berezen’ 2014 roku [Online], available at: http://ukrstat.org/uk/druk/soc_ek/2014/publ_03_2014_u.html (Accessed 12 June 2014).
- Rebrikova, N. V. (2013), Tehnologija kross-marketing: teorija i praktika [Online], materialy II Mezhdunar. nauch. konf. “Problemy i perspektivy jekonomiki i upravlenija”, June 2013, рр. 84–86, Renome, Sankt-Peterburg, Russia, available at: http://www.moluch.ru/conf/econ/archive/77/4027/ (Accessed 12 June 2014).
- Selyukov, M. V., Shalygina, N. P. and Kulik, A. M. (2013), “The Role and Importance of Marketing Technologies in Increasing of Efficiency of Activity of Economic Entities”, Sovremennye problemy nauki i obrazovanija, [Online], vol. 5, available at: http://www.science-education.ru/pdf/2013/5/185.pdf (Accessed 12 June 2014).
- Tehnologii marketinga [Online], Novosti marketinga, available at: http://www.marketingnews.ru/termin/95/ (Accessed 12 June 2014).
- Tekhnolohiia [Online], available at: http://uk.wikipedia.org/wiki/Tekhnolohiia (Accessed 12 June 2014).
- Tunitskyi, N. O. (2010), “Getting the system of marketing technologies in the exercise of import transactions”, Ph.D. Thesis, Economy and Management of Enterprises (by type of economic activity), Kyiv National University of Trade and Economics, Kyiv.
- The site of National Institute for Strategic Studies (2013), Formuvannia modeli ekonomichnoho rozvytku Ukrainy u pisliakryzovomu sviti. Analitychna dopovid’ [Online], The National Institute for Strategic Studies. Analytical and Prognostic Support for the President of Ukraine, NISD, Kyiv, Ukraine, available at: http://www.niss.gov.ua/public/ File/2013_table/1218_dop.pdf (Accessed 12 June 2014).
- Marketingovye tehnologii v prodvizhenii tovarov [Online], available at: http://www.press-kit.ru/index.php? option=com_content&task=view&id=37&Itemid=39 (Accessed 12 June 2014).
- Shaleva, O. I. (2011), Elektronna komertsiia [E-commerce], Tsentr uchbovoi literatury, Kyiv, Ukraine.