Н. Кочкіна, канд. екон. наук, доц. Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РЕКЛАМНИХ КОМУНІКАЦІЙ У ГЛОБАЛЬНОМУ ІНТЕРАКТИВНОМУ ПРОСТОРІ

У статті виявлено тенденції розвитку рекламних комунікацій у глобальному інтерактивному просторі через аналіз чинників їх функціонування та дослідження мотивації вірусної аудиторії. Визначено рівень поширення інтерактивних технологій у сучасному інформаційному просторі та динаміку росту ринку інтерактивної реклами. Виявлено популярність соціальних мереж як основного джерела вірусних повідомлень. Досліджено мотивацію глядачів YouTube, які забезпечують резонансність викладеного у каналі відео шляхом його перегляду та ретрансляції.

Ключові слова: маркетингові комунікації, Інтернет-реклама, вірусні комунікації.

DOI: http://dx.doi.org/10.17721/1728-2667.2014/162-9/5

References
  1. The Akamai State of the Internet Report. Available through: http://www.akamai.com/stateoftheinternet/sotivisualizations.html#stoi-map.
  2. Global Ad Expenditure Forecast 2014 / ZenithOptimedia. Available through: http://www.researchfindr.com/global-adexpenditure-forecast-2014.
  3. Marketing Fact Pack 2014. – Advertising Age, 2013. – 30 December. Available through: http://gaia.adage.com/ images/bin/pdf/MFPweb_spreadsv2.pdf.
  4. Mindshare prognoziruet rost reklamnogo rynka Ukrainy na 10% / Marketing Media Review, 2012. – 9 November. Available through: http://mmr.ua/news/id/mindshare-prognoziruet-rost-reklamnogo-rynka-ukrainy-na-10-32499/.
  5. Ob#em reklamno-kommunikacionnogo rynka Ukrainy 2013 i razvitie rynka v 2014 godu. Jekspertnyj prognoz Vseukrainskoj reklamnoj koalicii. Available through: http://www.adcoalition.org.ua/ckeditor_assets/V_UA_2013-14.pdf.
  6. Rynok internet-reklamy v Ukraine: 2013 vs 2014. Available through: http://ain.ua/2014/02/27/514335..
  7. Dlja chego ukrainskoj molodezhi nuzhen Internet?Vseukrainskoe sociologicheskoe issledovanie “Sovremennaja molodezh’ Ukrainy”. 1-20 March 2013. Available through: http://institute.gorshenin.ua/researches/ 119_dlya_chego_ukrainskoy_molodezhi_nuzhen.html.
  8. Breakdown of traffic from social networks by country. Available through: http://bitlyscience.github.io/geo_social/.
  9. YouTube-kanaly: auditorija i monetizacija / Marketing Media Review, 2012. – 23 November. Available through: http://mmr.ua/news/id/youtube-kanaly-auditorija-i-monetizacija-32680/.
  10. Pis’mennyj A. Issledovany privychki rossijskih pol’zovatelej interneta / A. Pis’mennyj. Available through: http://blogs.computerra.ru/45556.
  11. Interactive Timeline: YouTube Rewind 2010/2011/2012/2013 (Global). Available through: http://www.youtube.com/rewind.
  12. Telekinetic Coffee Shop Surprise. Available through: http://www.youtube.com/watch?v=VlOxlSOr3_M&list= PLgkgHkcXY5iZcKGmftc_yIwD8NfT1fzNy.
  13. Why you asking all them questions? Available through: http://www.youtube.com/watch?v=gwUX4cSwrRk&index= 8&list=PLgkgHkcXY5ibr4lWCe7JIIAR1YkVxInI8.
  14. Facebook Parenting: For the troubled teen. Available through: http://www.youtube.com/watch?v= kl1ujzRidmU&index=10&list=PLgkgHkcXY5ibr4lWCe7JIIAR1YkVxInI8.

Завантажити