А. Шегда, д-р екон. наук, проф., Т. Онисенко, асп. КНУ імені Тараса Шевченка, Київ ІНСТРУМЕНТИ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА КНИГОВИДАВНИЧИХ ПІДПРИЄМСТВАХ

Стаття присвячена актуальній для сучасного книговидавничого бізнесу проблемі управління інноваціями, впровадженню технологічних інновацій, що розглядається як перспективна стратегія для конструктивного розвитку галузі. Виявлено, що сучасні тенденції спаду інтересу до книги вимагають від видавців впровадження нових інноваційних методів виробництва і розповсюдження. Проаналізовано інструменти, які можна при цьому використовувати.

Ключові слова: інновації; інноваційна діяльність; управління інноваційною діяльністю; інструменти управління інноваціями.

DOI: http://dx.doi.org/10.17721/1728-2667.2013/151-10/2

References
  1. Vejer J. Socyologyja tehnyky: genezys formyrovanyja y upravlenyja socyotehnycheskymy systemamy. Referatyvnыj zhurnal. Socyal’nыe y gumanytarnыe nauky. Seryja 11 Socyologyja: RZh/RAN YNYON. – M., 2011 №4. – 180 s.
  2. Anan’yn O. Эkonomyka: nauka y/yly yskusstvo// Voprosы эkonomyky IX 2007 №11, s. 5-7
  3. Shumpeter, Jozef A. Teorija ekonomichnogo rozvytku : doslidzh. prybutkiv, kapitalu, kredytu, vidsotka ta ekon. cyklu / Jozef A. Shumpeter; per. Vasylja Starka; [peredm. Bazhal Ju. M.]. – K. : Kyjevo-Mogyl. akad., 2011. – 241, [1] s. : il.
  4. Kanchenko Je. V. Innovacijnyj rozvytok vydavnycho-poligrafichnogo kompleksu Ukrai’ny / Je.V.Kanchenko // Visnyk. – L’viv, 2012. – N 725: Problemy ekonomiky ta upravlinnja. – S.85–89.
  5. Lozovs’kyj O. M. Upravlinnja innovacijnoju dijal’nistju na pidpryjemstvah / O.M.Lozovs’kyj // Aktual’ni problemy ekonomichnogo i social’nogo rozvytku regionu. – Donec’k, 2012. – T. 2. – S. 103–107.
  6. Zheljuk L. Instrumentarij innovacijnogo menedzhmentu v narodnogospodars’komu upravlinni: teoretyko- metodologichni aspekty / L. Zheljuk // Nauk. zap. – Ternopil’, 2006. – Vyp.16. – S.100–102.
  7. Kotljarevs’kyj Ja. V. Innovacijna dijal’nist’ u vydavnycho-poligrafichnij galuzi Ukrai’ny // Tehnologija i tehnika drukarstva. – K., 2009. – Vyp. 1–2 (23–24). – S.72–79.
  8. Polishhuk N. V. Systema upravlinnja innovacijnoju dijal’nistju pidpryjemstv / N.V.Polishhuk// Visnyk. – Chernivci, 2011. – Vyp. 3 (43): Ekonomichni nauky. – S.141–145.
  9. Suhorukova O. A. Innovacijna polityka u vydavnycho-poligrafichnomu kompleksi / O.A.Suhorukova // Visnyk social’no- ekonomichnyh doslidzhen’. – Odesa, 2000. – Vyp.6. – S.328–332.
  10. Shpylyk S. V. Proces formuvannja konkurentnoi’ strategii’ na prykladi vydavnyctva “Pidruchnyky & posibnyky” / S.V.Shpylyk // Visnyk. – L’viv, 2009. – N657: Menedzhment ta pidpryjemnyctvo v Ukrai’ni: etapy stanovlennja i problemy rozvytku. – S.124–131.

Завантажити

  • pdf 151_2
    File size: 299 kB Downloads: 147