А. Длігач, канд. екон. наук, доц. КНУ імені Тараса Шевченка, Київ СИСТЕМНО-РЕФЛЕКСИВНЕ СТРАТЕГІЧНЕ МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ

У статті розглядаються системно-рефлексивна парадигма стратегічного маркетингового управління, яка базується на погодженні стратегічних економічних інтересів стейкхолдерів, зокрема, власників підприємств, найманих керівників і споживачів. Розглядається сутність маркетингової концепції управління, а також стратегічні підходи до управління бізнесом та погодження економічних інтересів стекйхолдерів бізнесу. Пропонується підхід до вирішення сучасних маркетингових проблем шляхом застосування на підприємстві теорії системно-рефлексивного маркетингу.

Ключові слова: маркетинг; стратегічний менеджмент; стратегічний маркетинг; системно-рефлексивний маркетинг; рефлексивне управління.

DOI: http://dx.doi.org/10.17721/1728-2667.2013/152-11/5

Завантажити

  • pdf 152_5
    File size: 866 kB Downloads: 209