Визначено основні проблеми та перспективи діяльності українських бізнес-асоціацій, розроблено визначення поняття бізнес-асоціації, виділено групи ключових стейкхолдерів бізнес-асоціації, виявлено елементи комплексу маркетингу неприбуткової організації.
Ключові слова: бізнес асоціації, концепція маркетингу, ключові стейкхолдери, напрями діяльності бізнес – асоціацій.
DOI: http://dx.doi.org/10.17721/1728-2667.2013/153-12/18
References
- Pashchuk L.V. Marketing dlia bisnes-asociatsiy. Suchasni mozhlyvosti praktychnogo vykorystannya. Posiblnyk z marketyngu lkz bisness-asociaticiy / Pashchuk L.V. – K. : International Bank for Reconstruction and Development, 2013 – 48 s.
- Starositna A.A. Marketingovi doslidzhennya natsional’nykh ta mizhnarodnykh rynkiv: Pidruchnyk. – K. : TOV “Lazaryt-Poligraph”, 2012 – 480 s.
- Ukrains’ke syspil’stvo. Dvadtsyat’ rokiv nezalezhnosti. Nezalezhnyy Monitoryng: U 2-kh tomakh. Tom 2: Tablytsi I graphiky –za red. Ye.I Golocakhy, M.O. Shulgy – K. : Instytut sotsiologii NAN Ukrainy, 2011
- Doing Business in Ukraine: [e-resource]: 2013 – Режим доступу до журн.: http://www.doingbusiness.org/ data/exploreeconomies/ukraine/
- Haldane, G. (2009) Professional Diploma in Marketing. Study Text. Project Management in Marketing. /– London: BPP Learning Media, Aldine Place.
- Kotler, P, Armstrong, G, Saunders, J and Wong, V, (2001), Principles of Marketing: Third European Edition, Prentice Hall, Harlow.