В статті запропоновано методичний підхід до аналізу впливу оновлення асортиментного ряду на якість продукції та апробовано на прикладі машинобудівного підприємства. Зроблено висновки стосовно впливу оновлення продукції на якість продукції, що випускається підприємством.
Ключові слова: інноваційний процес; якість і конкурентоспроможність продукції.
DOI: http://dx.doi.org/10.17721/1728-2667.2013/153-12/20
References
- Arakelyan A.M. Management of investment activityin a strategic alliance[monograph] / A.M.Arakelyan. – Moscow: BI, 2006. – 198 p.
- Blank I.A.Fundamentalsof Investment Management/I.A.Blank. – K.: Elga-H, NikaCenter – 2001. – Vol.1. – 536.
- Golubnitcha G. Capital movement as a factor of accounting systems development under globalization//Bulletin of Taras Shevchenko National University of Kyiv. Economics.–2010. – № 119. – P. 4-7.
- Ivanov Y.B. The competitiveness ofenterprises: assessment, diagnosis,strategy /[Y.B.Ivanov, A.N.Tishchenko, etc.], ed. Y.B.Ivanov. – H.:Univ. HNEU, 2004. – 256 p.
- Katasonov V.Y. Investment potentialof the economy:mechanisms of formationand utilization / V.Y.Katasonov. – Moscow: ANHIL2005. – 325.
- Pavlovа V.A. Economic securityand investment riskengineering enterprise// Europeanvector of economic development/ [V.A.Pavlovа, Y.М.Bartashevska]. – Dnepropetrovsk: Dnepropetrovsk Alfred Nobel University, 2012. – №1. – S.135-143.
- S.V. Filippova. Current issuesshapinginnovation strategiesof companies // Proceedingsof the OdessaPolytechnic University, no.2(36) / [S.V.Filippova, M.Р.Tymoshchuk, N.І.Dashchenko] – 2011. – S.297-301.