О. Пригара, канд. екон. наук, асист. (КНУ імені Тараса Шевченка) Л. Ярош-Дмитренко, асист. (КНУ імені Тараса Шевченка) Привабливість міжнародних ринків для українських виробників машинобудівної галузі

Розглянуто питання оцінки привабливості міжнародних ринків і запропоновано багаторівневу систему показників їх оцінки. Здійснено SWOT – аналіз діяльності українських виробників на світовому ринку машинобудування, відібрано потенційні ринки для реалізації зовнішньоекономічної діяльності підприємств за фільтровою моделлю і проведено оцінку привабливості міжнародних ринків для українських виробників машинобудівної галузі.

Ключові слова: привабливість ринку, міжнародні ринки, стратегії проникнення, машинобудівна галузь, вибір привабливих ринків.

Завантажити

  • pdf 132_14
    File size: 315 kB Downloads: 527