Н. Кочкіна, канд. екон. наук, доц., І. Медведєва, асп. Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ СТРАТЕГІЇ БЛАКИТНОГО ОКЕАНУ ДЛЯ ВИНОРОБНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ

У статті розглянуто теоретико-практичні засади застосування інноваційної стратегії блакитного океану. Запропоновано стратегію блакитного океану для українських підприємств на ринку виноградних вин. Наведено алгоритм оцінки ефективності стратегії за допомогою матриці керованої політики або DPM (Direct Policy Matrix). Оцінено ефективність розробленої стратегії блакитного океану для українських підприємств на ринку виноградних вин.

Ключові слова: ринок вина; стратегія блакитного океану; оцінка ефективності стратегії; матриця керованої політики (DPM).

DOI: http://dx.doi.org/10.17721/1728-2667.2015/173-8/4

References
  1. Kim, W.C., Mauborgne, R. Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competi- tion Irrelevant / W.C. Kim. – Boston: Harvard Business School Press, 2005. – 256 p.
  2. Kotler P. Marketing Management / P. Kotler. – Prentice Hall; 11 ed., 2002. – 768 p. DOI: 10.2307/1250429
  3. Ааkеr D. Strategicheskoie runochnoie upravlenie : per. s angl. / D. Ааkеr. – S-Pb. : Piter, 2007. – 496 s.
  4. Lambin J.-J. Market-Driven Management: Strategic and Operational Marketing / J.-J. Lambin. – Palgrave Macmillan; 2nd edition, 2007. – 496 р.
  5. Kеllеr K.L. Strategicheskii brend-menedgment: sozdanie, ocenka i upravlenie marochnym kapitalom / K.L. Кеllеr. – 2-е izd. – М. : Izd. dом “Viliams”, 2005. – 704 s.
  6. Druker P. Rynok: kak vyiti v lidery: Praktika i principy / P. Druker. – М.: IНFRА -М, 1992. – 349 s.
  7. Marketing : Pidruchnyk / А.О. Starostina, N.P. Goncharova, E.V. Krykavskui ta іn. ; za red. А.О. Starostinoi. – K. : Znannia, 2009. – 1070 s.
  8. Kanischenko О.L. Mizhnarodnyi маrketyng u diialnosti ukrainskyh pidpryiemstv / О.L. Kаnischenko. – K. : Znannia, 2007. – 446 s.
  9. Marketyngove upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstv: strategichnyi pidhid: [monografiia] / L.V. Bala- banova, V.V. Holod. – Doneck: Don. DUET im. M. Tugan-Baranovskogo, 2006. – 294 s.
  10. Kudenko N.V. Strategichnyi marketyng / Kudenko N.V. – K. : KNEU, 2006. – 152 s.
  11. Garkavenko S.S. Marketyng / S.S. Garkavenko. – Kyiv : Libra, 2002. – 712 s.
  12. Savelieva K.V., Tarasova О.V. Ocinka efektyvnosti marketyngovyh strategii / K.V. Savelieva, О.V. Tarasova // Vis- nyk socialno–ekonomichnyh doslidzhen. – 2006. – No 28. – S. 137 – 140.
  13. Cygankova Т.M. Mizhnarodnyi marketyng: teoretychni modeli ta biznes tehnologii: [monografiia] / Т.М. Cygankova. – K. : KNEU, 2004. – 400 s.
  14. Snigur І.V. Strategichnyi analiz pryvablyvosti mizhnarodnyh rynkiv vunogradnyh vyn / І.V. Snigur // Zbirnyk naukovyh prac studentiv ekonomichnogo fakultetu / Za zag. red. prof. V.D. Bazylevycha. – K.: – 2014. – S. 106-114.

Завантажити