Розглянуто механізми впливу на попит, що лежать в основі деяких засобів цінового та натурального стимулювання продажів.Проведено порівняльний аналіз знижок за кількість та преміального стимулювання. Запропоновано та обґрунтовано виокремлення трьох різновидів поєднаного продажу. Визначено ключові відмінності між преміальним стимулюванням та поєднаним продажем на торговельному підприємстві. Розроблено рекомендації щодо визначення засобів стимулювання продажів, використаних в промоакціях, які поєднують кілька товарів.
Ключові слова: стимулювання продажів;, стимулювання збуту; знижки; премії; роздрібна торгівля.
DOI: http://dx.doi.org/10.17721/1728-2667.2015/176-11/7
References
- Dayan, A., Troadek, A., Troadek, L., 1994. Sales promotions and POS advertising [Stimulirovanie sbyta i reklama na meste prodazhy]. Moscow: Progress-Univers.
- Dayan, A., Troadek, A., Troadek, L., 2003. Sales promotions [Stimulirovanie sbyta]. St. Petersburg: Neva.
- Klimin, A. I., 2007. Sales promotions [Stimulirovanie sbyta]. Moscow: Vershina.
- Aleksina, B., Ivanov, G. G., Kryshtalev, V. K., Pankina, T. V., 2013. Methods of sales promotion in trade [Metody stimulirovaniya prodazh v torgovle]. Moscow: Forum.
- Kammins, Dzh., Mallin, , 2013. Sales promotions. Sales, gifts, discounts, coupons, and other tools to increase demand [Rasprodazhy, podarki, skidki, kupony i drugie instrumenty povysheniya sprosa]. Moscow: Mann, Ivanov & Ferber.
- Prymak, O., 2001. Marketing communications in the system of enterprise management [Marketingovi komunikatsii v systemi upravlinnia pidpryemstvom]. Kyiv: Ekspert.
- Rybchenko S. A., Evstigneeva V., 2007. Methods of sales promotion [Metody stimulirovaniya sbyta]. Ulyanovsk: UlGTU, 2007.
- Semenenko, U., 2011 Methods of monetary sales promotion and conditions of it’s application// Herald of Berdansk Universiti of Management and business. 2011, 4, pp. 137-140.
- Yarnykh V. Methods of sales promotion in stores. Available at: trademarketing.ru/node/410
- Shalnova O. A., 2014. Sales promotion: principles, methods, evaluation [Stimulirovanie prodazh: printsypy, metody, otsenka]. Moscow: Infra-M. DOI 10.12737/487
- Shults, D., Baris, B., 2003. Strategic brand-communicational campaigns [Strategicheskie brend-kommunikatsionnye kampanii]. Moscow: Grebennikov’s publishing house.
- Marshall, A., 1891. Principles of economics. London. : Macmillian & Co.
- Shulgina, M., Melnychuk, V. M., 2011. The evolution of scientific views about concept “customer value of good”. Marketing and Management of Innovations, 2, pp. 74-80.
- Burnett, , Moriarty, S. Introdaction to marketing communications: an integration approach [Marketingovye kommunikatsii: integrirovannyy podkhod]. St. Petersburg: Piter.