Фірми повинні управляти зворотним зв’язком з їх клієнтами, щоб вони могли адаптуватися до швидких змін у навколишньому середовищі. Вони повинні взаємодіяти зі своїми клієнтами, щоб зрозуміти їх і перетворити свою думку в корисні знання. Розуміння почуттів клієнтів про продукт дає конкурентну перевагу фірмам за рахунок безперервного моніторингу ринку. Таким чином, вони мо-жуть генерувати вдосконалення стратегій про систему, щоб змінити сприйняття, які керують поведінкою клієнтів. Фірми можуть проглядати задоволенність своїх клієнтів в якості ключового інструменту для прийняття рішень. Це дослідження обчислює онлайн задоволення від продукту, використовуючи середні емоційні цінності валентних думок клієнтів. Ми аналізуємо думки турецьких споживачів про продукт протягом періоду 3-х місяців. Ми знаходимо середні онлайн валентні емо-ційні значення про продукту. Ми також визначили збільшення задоволеності протягом довгого часу. Згідно валентних значень думок, ми знайшли відносини між документами.
Ключові слова: пошук думок, емоційний аналіз, задоволеність, обробка природної мови, аналіз тексту.
Надійшла до редколегії 15.05.16
DOI: https://doi.org/10.17721/1728-2667.2016/189-12/6
References
- Abdel-Khalek, A. M., (2004) Happiness among Kuwaiti College Students. Journal of Happiness Studies, 5(1), p. 9397. https://doi.org/10.1023/b:johs.0000021715.45981.40
- Bradley, M.M., Lang, P.J., (1999) Affective Norms for English Words (ANEW): Instruction Manual and Affective Ratings, Technical Report C-1, The Center for Research in Psychophysiology, University of Florida, Available at http://www.uvm.edu/~pdodds/teaching/courses/2009-08UVM-300/docs/others/everything/bradley1999a.pdf .
- Brew, A., Greene, D., Archambault, D., Cunningham, P., (2011) Deriving Insights from National Happiness Indices, In: 2011 IEEE 11th International Conference on Data Mining Workshops (ICDMW), IEEE International Conference on Data Mining series (ICDM’11), 11-14 December 2011, Vancouver, Canada, p.11-12. https://doi.org/10.1109/icdmw.2011.61
- Camillo, F.M., Tosi, M., Traldi, T., (2005) Semiometric Approach, Qualitative Research and Text Mining Techniques for Modelling the Material Culture of Happiness, Studies in Fuzziness and Soft Computing, Ed. by S. Sirmakessis, 185, Berlin: Springer, p. 79-92.
- Diener, E., Emmons, R.A., Larsen, R.J., Griffin, S., (1985) The Satisfaction with Life Scale, Journal of Personality Assessment, 49(1), p. 71-75.
- Dodds, P.S. and Danforth, C.M., (2010) Measuring the Happiness of Large-scale Written Expression: Songs, Blogs, and Presidents, J Happiness Stud, 11, p. 441-456. https://doi.org/10.1007/s10902-009-9150-9
- Dodds, P.S., Clark, E.M., Desu, S., Frank, M.R., Reagan, A.J. et al., (2015) Human Language Reveals a Universal Positivity Bias, PNAS Proceedings of the National Academy of Sciences of the USA, 112, p. 2389-2394.
- Fox, E., (2008) Emotion science. Basingstoke, England: Palgrave, Macmillian.
- Frey, B.S., Stutzer, A., (2001) Happiness and Economics: How the Economy and Institutions Affect Human Wellbeing, USA: Princeton University Press.
- Hills, P., Argyle, M., (2002) The Oxford Happiness Questionnaire: A Compact Scale for the Measurement of Psychological Well-being, Personality and Individual Differences, 33, p.1073-1082.
- Jalloh, A., Flack, T., Chen, K., Fleming, K., (2014) Measuring Happiness: Examining Definitions and Instruments, Illuminare: A Student Journal in Recreation, Parks, and Leisure Studies 12(1), p. 59-67.
- Kahneman, D., Krueger, A.B., Schkade, D.A., Schwarz, N., Stone, A.A., (2004) A Survey Method for Characterizing Daily Life Experience: The Day Reconstruction Method, Science, 306(5702), p. 1776-1780.
- Kamvar, S.D., Harris, J., (2010) We feel fine and searching the emotional web”, In: Proceedings of the WSDM’11, February 9-12, 2011, ACM 978-1-4503-0493-1/11/02, Hong Kong: China.
- Kenny, C., (2015) Pozitif Dü§ünmenin Ekonomik Gücü, Bloomberg Businessweek Türkiye, 18-24 (1), p. 20-21.
- Lyubomirsky, S., Lepper, S., (1999) A Measure of Subjective Happiness: Preliminary Reliability and Construct Validation. Social Indicators Research, 46, p.137-155.
- Manning, C.D., Raghavan, P., Schütze, , (2008) Introduction to Information Retrieval, Cambridge University Press. Available at http://www-nlp.stanford.edu/IR-book/ .
- Mogilner, C., Kamvar, S.D., Aaker, J., (2011) The Shifting Meaning of Happiness, Social Psychological and Personality Science, p.1-8.
- Mostafa, M.M., (2013) More than words: Social networks’ TM for Customer Brand Sentiments, Expert System with Applications, 40, p.4241-4251. https://doi.org/10.10167j.eswa.2013.01.019
- Neugarten, L., Havinghurst, R.J., Tobin, S.S., (1961) The Measurement of Life Satisfaction, Journal of Gerontology, 16, p.134-143.
- Pitic, A., Bucur, C., Stoica, E.A., (2013) Automatic Classification of Messages in Social Media, Case Study for Romanian Language, In: Proceedings of the 1st International Conference for Doctoral Students, IPC 2013, Sibiu, Romania, p.760-769.
- Stoica, E.A., Kahya Özyirmidokuz, , (2015) Mining Customer Feedback Documents, International Journal of Knowledge Engineering, 1(1), p.68-71. https://doi.org/10.7763/ijke.2015.v1.12
- Stoica, E.A., Pitic A.G, Calin B., (2014) New Media E-marketing Campaign. Case Study for a Romanian Press Trust, Procedia Economics and Finance, 16, p. 635 -640. https://doi.org/10.1016/s2212-5671(14)00851-x
- Stoica, E.A., Pitic, A., Mihaescu, L., (2013) A Novel Model for E-Business and E-Government Processes on Social Media, In: Proceedings of the International Economic Conference of Sibiu 2013 Post Crisis Economy: Challenges and Opportunities, IECS 2013, Procedia Economics and Finance, 6, p.760- 769.
- Surowiecki, J., (2005) The Wisdom of Crowds. Random House LLC.
- Thelwall, M., Buckley, K., Paltoglou, G., (2011) Sentiment in Twitter Events, Journal of the Americal Society for Information Science and Technology, 62(2), p. 406-418.
- Ura, K., Alkire, S., Zangmo, T., Wangdi, K., (2012) A Short Guide to Gross National Happiness Index, The Centre for Bhutan Studies, Available at http://www.grossnationalhappiness.com/wp-content/uploads/2012/04/Short-GNH-Index- edited.pdf.
- Veenhoven, R, (2012a) World database of happiness: Continuous register of scientific research on subjective appreciation of life. Netherlands: Erasmus University Rotterdam.
- Veenhoven, , (1984) Conditions of Happiness. Dordrecht, Netherlands: Kluwer (now Springer).
- Veenhoven, , (2012b) Bibliography of Happiness. (Section F ‘Happiness and Society’), World database of happiness, Netherlands: Erasmus University Rotterdam.
- Yassine, M., Hajj, H., (2010) A Framework for Emotion Mining from Text in Online Social Networks, In: 2010 IEEE International Conference on Data Mining Workshops, p. 1136-1142.
- You, S., DesArmo, J., Joo, S., (2013) Measuring Happiness of US Cities by Mining User-generated Text in Flickr.com: A Pilot Analysis, In: Proceedings of the American Society for Information Science and Technology, November 16, 2013, Montreal, Quebec, Canada, 50(1), p.1-4. https://doi.org/10.1002/meet.14505001167