С. Цимбалюк, д-р екон. наук, доц. ДВНЗ “Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана”, Київ АНАЛІЗ ФАКТОРІВ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО БРЕНДУ РОБОТОДАВЦЯ СЕРЕД ВНУТРІШНЬОЇ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ

Сформульовано концептуальні положення, які розкривають сутність поняття “бренд роботодавця”. Установлено наявність зв’язку між брендом роботодавця та рівнем задоволення працівників компенсаційним пакетом, умовами праці, наявністю умов для професійного і кар’єрного зростання та ставленням керівництва компанії до працівників. За результатами дослідження побудовано регресійну модель залежності бренду роботодавця від факторних ознак.

Ключові слова: імідж; бренд роботодавця; цільова аудиторія; внутрішня цільова аудиторія.

Надійшла до редколегії 26.12.16

DOI: https://doi.org/10.17721/1728-2667.2017/190-1/6

References

  1. Ambler, T., Barrow, S., 1996. The Employer Brand. The Journal of Brand Management, 4, pp.185-206. https://doi.org/10.1057/bm. 1996.42.
  2. Barrow, S., Mosley, R., 2005. The Employer Brand: Bringing the Best of Brand Management to People at Work. New York: John Wiley & Sons, 214 p. https://doi.org/10.1177/097215091101200215.
  3. Edwards, M.R., 2012. Employer Branding: Developments and Challenges. Managing Human Resources: Human Resource Management in T ransition. New York: John Wiley & Sons, pp. 389-410.
  4. Martin, G., Hetrick, S., 2006. Corporate reputations, branding and people management: a strategic approach to HR. Oxford: Butterworth-Heinemann, 400 p. https://doi.org/10.1016/b978-0-7506-6950-4.50011-9.
  5. Minchington, B., 2010. Employer brand leadership: A global perspective collective. Collective Learning Australia, 250 p.
  6. Sartain, L., Schumann, M., 2006. Brand from the inside: eight essentials to emotionally connect your employees to your business. San Francisco: John Wiley & Sons, 272 p.
  7. Brukovskaya, , Osovitskaya, N., 2011. HR-brand. 5 Steps to the success of your company. Piter: St. Petersburg, 272 p.
  8. Yerina, A.M., Pal’yan, Z.O., 2010. Statistics: Textbook. Kyiv: Vadym Hetman Kyiv National Economic University, 351 p.
  9. Vitlins’kyy, V.V., Nakonechnyy, S.I., Sharapov, O.D., 2008. Mathematical Modelling in Economics: Textbook. Kyiv: Vadym Hetman Kyiv National Economic University, 536 p.

Завантажити

  • pdf 190-41-46
    File size: 334 kB Downloads: 1485