Сформульовано концептуальні положення, які розкривають сутність поняття “бренд роботодавця”. Установлено наявність зв’язку між брендом роботодавця та рівнем задоволення працівників компенсаційним пакетом, умовами праці, наявністю умов для професійного і кар’єрного зростання та ставленням керівництва компанії до працівників. За результатами дослідження побудовано регресійну модель залежності бренду роботодавця від факторних ознак.
Ключові слова: імідж; бренд роботодавця; цільова аудиторія; внутрішня цільова аудиторія.
Надійшла до редколегії 26.12.16
DOI: https://doi.org/10.17721/1728-2667.2017/190-1/6
References
- Ambler, T., Barrow, S., 1996. The Employer Brand. The Journal of Brand Management, 4, pp.185-206. https://doi.org/10.1057/bm. 1996.42.
- Barrow, S., Mosley, R., 2005. The Employer Brand: Bringing the Best of Brand Management to People at Work. New York: John Wiley & Sons, 214 p. https://doi.org/10.1177/097215091101200215.
- Edwards, M.R., 2012. Employer Branding: Developments and Challenges. Managing Human Resources: Human Resource Management in T ransition. New York: John Wiley & Sons, pp. 389-410.
- Martin, G., Hetrick, S., 2006. Corporate reputations, branding and people management: a strategic approach to HR. Oxford: Butterworth-Heinemann, 400 p. https://doi.org/10.1016/b978-0-7506-6950-4.50011-9.
- Minchington, B., 2010. Employer brand leadership: A global perspective collective. Collective Learning Australia, 250 p.
- Sartain, L., Schumann, M., 2006. Brand from the inside: eight essentials to emotionally connect your employees to your business. San Francisco: John Wiley & Sons, 272 p.
- Brukovskaya, , Osovitskaya, N., 2011. HR-brand. 5 Steps to the success of your company. Piter: St. Petersburg, 272 p.
- Yerina, A.M., Pal’yan, Z.O., 2010. Statistics: Textbook. Kyiv: Vadym Hetman Kyiv National Economic University, 351 p.
- Vitlins’kyy, V.V., Nakonechnyy, S.I., Sharapov, O.D., 2008. Mathematical Modelling in Economics: Textbook. Kyiv: Vadym Hetman Kyiv National Economic University, 536 p.