Л. Думітреску, канд. екон. наук, проф. Унівесритет імені Лучіана Блага, Сібіу, Румунія, М. Фучі, канд. екон. наук, доц., Г. Горські, канд. екон. наук, проф. Румуно-німецький університет, Сібіу, Румунія УПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ У КОНТЕКСТІ ІНТЕРНЕТ-СЕРЕДОВИЩА – ПЕРЕВАГИ, НЕДОЛІКИ, СТАТИСТИКА ТА ТЕНДЕНЦІЇ

У контексті онлайн-середовища й тиску, створеного новими інформаційними та комунікаційними технологіями, коли Інтернетом користується понад 40% населення світу, коли рівень проникнення в Інтернет у Європі досяг більш ніж 75% (52% у Румунії) і майже 90% у Північній Америці, і коли смартфон став постійним супутником окремих осіб, сьогоднішні компанії повинні адаптувати або розроб­ляти нові маркетингові стратегії, які допоможуть їм вигравати і зберегти споживачів, інакше ці компанії поволі щезнуть. Тому ме­тою є представлення кількох важливих маркетингових стратегій, що базуються на використанні румунськими компаніями таких інструментів Інтернету, як оптимізація пошукової системи (ЭЕО), контент-маркетинг, соціальні мережі / соціальні мережі в Інтерне- ті, маркетинг електронної пошти, продажі тощо. Показано кілька важливих переваг та недоліків цих маркетингових стратегій. Також наведено кілька важливих статистичних даних стосовно використання Інтернету та інструментів онлайнового маркетингу й підк­реслено майбутні тенденції, пов’язані з цими аспектами. Усе це призначено для підтримки майбутніх управлінських рішень і кращого розуміння необхідності їх упровадження та успішного використання компаніями.

Ключові слова: інтернет-маркетинг, маркетингові стратегії, інтернет, соціальні мережі.

Received: 22/01/2018

1st Revision: 06/03/2018

Accepted: 20/05/2018

DOI: https://doi.org/10.17721/1728-2667.2018/198-3/4

References

  1. Brenner, M., 2017. Content marketing trends to watch out for in 2017. Available at: https://marketinginsidergroup.com/content- marketing/content-marketing-trends-2017-infographic/, accessed on June 17th, 2017.
  2. Bolotaeva, V., Cata, T., 2011, Marketing Opportunities with Social Networks, Journal of Internet Social Networking and Virtual Communities, p. 8, DOI: 10.5171/2011.409860
  3. Boyd, D., Ellison, N., 2007. Social network sites: a definition, history and scholarship, Journal of Computer Mediated Communica­tion, Vol. 13, (1), DOI: 10.1111/j.1083-6101.2007.00393.x
  4. Coetesee, F., 2010, Advantages and disadvantages of social media and networking, April, 9, 2010. Available at: http://www.socialmediastrategy.co.za/index.php/social-networking/what-are-some-advantages-and-disadvantages-of-social-media- networking/ accessed on April 18, 2012 in
  5. Fuciu M, Dumitrescu, L., Gorski, H., (2012), The influence of online social networks on compa­nies, managers and the decision making process, Proceedings of the The Knowledged Based Organization conference, Sibiu, Vol. 1 (man­agement and military sciences), pp. 501-506.
  6. Diffley, S., Kearns, J., Bennett, W., Kawalek, P., 2011, Consumer Behaviour in Social Networking Sites: Implications for Marketers, Irish Journal of Management, Vol. 30 2, pp. 47-65;
  7. Fiorelli, G., 2016, SEO and digital trends in 2017. Available at: https://moz.com/blog/seo-and-digital-trends-in-2017, accessed on June 17th, 2017.
  8. Fuciu M, Dumitrescu, L., Gorski, H., 2012, The influence of online social networks on companies, managers and the decision mak­ing process, Proceedings of the The Knowledged Based Organization conference, Sibiu, Vol. 1 (management and military sciences), pp. 501-506.
  9. Gray, , Charlesworth, A., Esen, R., 2009, Marketing online – o abordare orientata spre client, All Publishing House Bucharest.
  10. Ivanov, A. E., 2012, The internet’s impact on integrated marketing communication, Procedia in economics and finance, issue, 3, pp. 536-542, DOI: 10.1016/S2212-5671(12)00192-X
  11. Kotler, P. and Caslione, J.A., 2009, Chaotics – management si marketing in era turbulentelor, Publica Publishing House, Bucharest.
  12. Kotler, P., Keller, K., 2008, Marketing management, 4th Edition, Teora Publishing House, Bucharest in Fuciu, , Luncean, L., Du­mitrescu, L., 2011, Internet and E-commerce – tools for creating value in the E-marketplace (Marketing from Information to decision), pp. 129-140.
  13. Lincoln, J., 2017, The hottest 14 SEO trends of 2017, Young Entrepreneur Council, Contributor. Available at: http://www.huffingtonpost.com/entry/the-hottest-14-seo-trends-of-2017_us_58de5866e4b0efcf4c66a7e2, accessed on June 17th, 2017.
  14. Nelson, E. C., 2012, Pros and Cons of Content Marketing. Available at: http://www.business2community.com/content-marketing/ 7-pros-and-cons-of-content-marketing-0266634#iQ2rX7mmA2yFf8HP.97, accessed on June 15th, 2017.
  15. Sezgin, G., 2009, Arama Motorlarsnun Davranslarinin Çozümlenmesi Ve Web Sayfalarina Tasarim Asamasinda Yansitilmasi, Mas­ter Thesis, Beykent Üniversity Institute for Science and Technology, Istanbul., in Yulcin, , Kose, U., 2010, What is search engine optimi­sation: SEO?, Procedia Social and Behavioral Sciences 9, pp. 487-493
  16. Yulcin, , Kose, U., 2010, What is search engine optimisation: SEO?, Procedia Social and Behavioral Sciences 9, pp. 487-493
  17. American Marketing Association. Available at: http://www.marketing-dictionary.org/Content+marketing, accessed on June 15th, 2017.
  18. Content Marketing Institute. Available at: http://contentmarketinginstitute.com/what-is-content-marketing/ , accessed on June 15th, 2017.
  19. American Marketing Association. Available at: http://www.marketing-dictionary.org/Email, accessed on June 15th, 2017.
  20. https://www.marketo.com/lead-generation/, accessed on June 15th, 2017.
  21. http://www.worldometers.info/world-population/romania-population/, accessed on June 15th, 2017.
  22. http://www.zf.ro/business-hi-tech/statistica-numarul-de-utilizatori-de-internet-a-crescut-in-2016-cu-1 -2-la-10-6-milioane-16016618, accessed on June 16th, 2017.
  23. https://newsroom.fb.com/company-info/, accessed on June 16th, 2017.
  24. https://zephoria.com/top-15-valuable-facebook-statistics/, accessed on June 16th, 2017.
  25. http://www.facebrands.ro/demografice.html, accessed on June 16th, 2017.
  26. https://www.hubspot.com/marketing-statistics, accessed on June 17th, 2017.

Завантажити

  • pdf 198_39-43
    File size: 472 kB Downloads: 1665