Автори: К. Ф. Паунеску (Петре), асп., Докторантура школи економіки, Университет Крайова, ORCID ID: 0000-0003-1600-1326, Румунія, М. Maн, проф., Університет Петрошані, Петрошані, ORCID ID: 0000-0002-9018-3052, Румунія
Анотація: Розвиток кожної організації – це мета, яку визначають три основні складові: економічний розвиток, соціальний розвиток і захист навколишнього середовища. До цієї макроекономічної мети можуть бути додані різні мікроекономічні мети, у тому числі загальні результати діяльності, що включають фінансові та соціальні показники організації, дані про її стійкості й соціальну відповідальність. Мета статті – знайти відповіді на такі питання: чи існує взаємозв’язок між фінансовими і соціальними показниками організації? Якщо він існує, то який він: позитивний чи негативний? Розуміння соціального впливу, як на фінансові показники, так і на стійкість організації, було предметом численних досліджень, присвячених характеру взаємодії між здатністю організації досягати високого рівня корпора- тивної соціальної відповідальності, з одного боку, і фінансовими показниками, – з іншого.
Ключові слова: соціальні показники; фінансові показники; корпоративна соціальна відповідальність.
Received: 17/02/2020
1st Revision: 26/02/2020
Accepted: 20/03/2020
DOI: https://doi.org/10.17721/1728-2667.2020/210-3/4
References
- Saulquin, Y., 2005. Schier G: La RSE comme obligation/occasion de revisiter le concept de performance?, Actes du congres La responsabilite sociale de l’entreprise: realite, mythe ou mystification?
- Orlitzky, М. , Schmidt, F.L., Rynes, S.L., 2003. Corporate social and financial performance: a meta-analysis, Sage Journals 24 (3), pp. 403-441.
- Ullmann A, Data in Search of Theory: A Critical Examination of the Relationships Among Social Perfomance, Social Disclosure and Economic Performance of U.S. Firms, Academy of Management Review, vol. 10, nr. 3, pp. 540-557.
- Barnett, L., 2007. Stakeholder influence capacity and the variability of financial returns to corporate social responsibility, Academy of Management Review. 32 (3), pp. 794-816.
- Man, М., Măcriş, M., 2015. Integration of corporative governance into organisation’s social responsibility system, Vol. XI. Nr. 2, Polish Journal of Management Studies, p. 110.
- Orlitzky, М. , Siegel, D.S., Waldman, D.A., 2011. Strategic corporate social responsibility and environmental sustainability, Business & society 50(1), Journals.sagepub.com, pp. 6-27.
- Нussted, W., Allen D.B., 2001. Toward a model of corporate social strategy formulation. Academy of Management Confere ce, Social Issues, in Management Division.
- Carroll, B., 1979. Corporate Social Responsibility. Evolution of a Definitional Construct, pp. 275-282.
- Zadek, S., Responsible competitiveness: Reshaping global markets through responsible business practices, Corporate Governance: The international journal of business in society, Vol. 6. Issue: 4, pp. 334-348, (2005), [online] Available at: https://doi.org/10.1108/ 14720700610689469, last accessed 2018/12/10.
- Wood, 1991. Corporate social performance revisited, vol.16, nr.4, Academy of Management Review, pp. 691-718.
- Preston, L. O’Bannon D., 1997 The corporate social performance relationship. Business and Society, vol. 36, nr. 4, pp. 419-429.
- Freeman, E., 1984. Strategic management: A stakeholder approach, Pitman, Boston, p. 232.
- McWilliams, A., Siegel,D., 2000. Corporate social responsibility and financial performance: correlation or misspecification, Strategic Management Journal, vol. 21(5): 603-609.
- Salzmann, O., Ionescu-Somers, A., Steger, U. 2005. European Management Journal, vol. 23, issue 1, pp. 27-36.
- Godfrey, C, Нatch N.W. 2007. Researching Corporate Social Responsibility: An Agenda for the 21st Century, Journal of Business Ethics, Vol. 70, Issue 1, pp. 87–98.
- Marín L., Rubio A., Ruiz de Maya S., 2012. Competitiveness as a strategic outcome of corporate social responsibility, Corp. Soc. Responsibility Environ. Manage. 19 (6), pp. 364–376 [online]Available at: https://doi.org/10.1002/csr.1288, last accessed 2019/01/15.