Автори: С. Свідерська, асп., ORCID ID 0000-0003-0179-8838, П. Кухта, канд. екон. наук, доц., ORCID ID 0000-0002-0312-8128, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ, Україна
Анотація: Здійснено аналіз стану глобального ринку косметичних продуктів, розкрито ключове значення інвестицій у дослідження й розробки в забезпеченні високих темпів зростання провідних компаній зазначеного ринку. Розкрито тенденції у сфері інноваційного розвитку, яких дотримується індустрія, на основі даних компаній-лідерів: Loreal, Estee Lauder, Unilever, Shiseido, Procter & Gamble та Coty. Окреслено основні виклики середовища й охарактеризовано вплив інновацій на здатність ефективно функціонувати та розвиватися косметичним компаніям в умовах високої конкуренції. Дослідження ґрунтується на оприлюднених матеріалах провідних компаній індустрії, зокрема їхній нормативній документації, фінансових і річних звітах тощо.
Ключові слова: інновації, інноваційний розвиток, конкурентоспроможність, ринок косметичних продуктів, штучний інтелект.
Received: 24/01/2021
1st Revision: 02/02/2021
Accepted: 03/03/2021
DOI: https://doi.org/10.17721/1728-2667.2021/214-1/3
Список використаних джерел
- Chervan’ov, D.M., 2012. Systema innovatsijnoho menedzhmentu: teoriia i praktyka [System of Innovation Management: Theory and Practice], 1st ed., Kyivs’kyj universytet, Kyiv, Ukraine.
- Collins, A., Fine, J.B. and Wynne, A., 2020. “Top 10 Largest Beauty Manufacturers”, WWD, April.
- Conti, S., 2021. “Prestige Beauty, Nutrition Will Be Engines of Growth at Unilever”, WWD, February 04.
- COTY Annual Report on Form 10-K. 2019, 146 р.
- Datskova, D., 2020. “Features of Management of the Development of a New Goods under Open Innovation”, Formation of Market Economy in Ukraine, vol. 43, pp. 49–58.
- Druker, P., 2007. Biznes i innovatcii [Business and Innovation], Viliams, Moscow, Russia.
- Fagerberg, J. and Verspagen, B., 2009. “Innovation Studies – the Emerging Structure of a New Scientific Field”, Research Policy, vol. 38, issue 2, March, pp. 218–233.
- Gerstell, E., Spagnuolo, E., Marchessou, S. and Schmidt, J., 2020. “How COVID-19 is Changing the World of Beauty”, McKinsey&Company, May 05.
- L’Oréal Annual Report. 2019, 68 р.
- Nelson, Emily, 2001. “Rising Lipstick Sales May Mean Pouting Economy”, The Wall Street Journal, November 26.
- Personal Care Products Council (PCPC), 2020. Driving the Economy, Shaping the Future: Economic & Social Contributions Report 2020.
- Procter & Gamble Annual Report. 2019, 98 р.
- Schumpeter, J.A., 1942. Capitalism, Socialism and Democracy, Routledge, London, UK.
- Shiseido Annual Report on Form 10-K, 2019. Investor Relations Department, Shiseido Company, Limited, 16 р.
- Shtuka, N., and Shevchenko, I., 2020. “The Beauty of Perseverance”, Forbes Україна, September.
- Stiglitz, Joseph E., 2020. Liudi, vlast i pribyl. Progressivnyi kapitalizm v epokhu massovogo nedovolstva [People, Power, and Profits: Progressive Capitalism for an Age of Discontent], Alpina Pablisher, Moscow, Russia.
- The Estée Lauder Companies Inc Annual Report, 2019, 242 р.
- Unilever Annual Report and Accounts. 2019. Unilever Communications, 183 р.
- Zhylinska, O.I., 2016. “Developing the Institution of Patenting in Terms of the “Open Innovation” Model”, Business Inform, no. 12 (467), pp. 12–23.
- Zott, C., 2003. “Dynamic Capabilities and the Emergence of Intraindustry Differential Firm Performance: Insights From a Simulation Study”, Strategic Management Journal, 24(2), pp. 97–125.