Вплив інновацій на розвиток глобального ринку косметичних продуктів

Автори: С. Свідерська, асп., ORCID ID 0000-0003-0179-8838, П. Кухта, канд. екон. наук, доц., ORCID ID 0000-0002-0312-8128, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ, Україна

Анотація:  Здійснено аналіз стану глобального ринку косметичних продуктів, розкрито ключове значення інвестицій у дослідження й розробки в забезпеченні високих темпів зростання провідних компаній зазначеного ринку. Розкрито тенденції у сфері інноваційного розвитку, яких дотримується індустрія, на основі даних компаній-лідерів: Loreal, Estee Lauder, Unilever, Shiseido, Procter & Gamble та Coty. Окреслено основні виклики середовища й охарактеризовано вплив інновацій на здатність ефективно функціонувати та розвиватися косметичним компаніям в умовах високої конкуренції. Дослідження ґрунтується на оприлюднених матеріалах провідних компаній індустрії, зокрема їхній нормативній документації, фінансових і річних звітах тощо.

Ключові слова: інновації, інноваційний розвиток, конкурентоспроможність, ринок косметичних продуктів, штучний інтелект.

Received: 24/01/2021
1st Revision: 02/02/2021
Accepted: 03/03/2021

DOI: https://doi.org/10.17721/1728-2667.2021/214-1/3

Список використаних джерел

  1. Chervan’ov, D.M., 2012. Systema innovatsijnoho menedzhmentu: teoriia i praktyka [System of Innovation Management: Theory and Practice], 1st ed., Kyivs’kyj universytet, Kyiv, Ukraine.
  2. Collins, A., Fine, J.B. and Wynne, A., 2020. “Top 10 Largest Beauty Manufacturers”, WWD, April.
  3. Conti, S., 2021. “Prestige Beauty, Nutrition Will Be Engines of Growth at Unilever”, WWD, February 04.
  4. COTY Annual Report on Form 10-K. 2019, 146 р.
  5. Datskova, D., 2020. “Features of Management of the Development of a New Goods under Open Innovation”, Formation of Market Economy in Ukraine, vol. 43, pp. 49–58.
  6. Druker, P., 2007. Biznes i innovatcii [Business and Innovation], Viliams, Moscow, Russia.
  7. Fagerberg, J. and Verspagen, B., 2009. “Innovation Studies – the Emerging Structure of a New Scientific Field”, Research Policy, vol. 38, issue 2, March, pp. 218–233.
  8. Gerstell, E., Spagnuolo, E., Marchessou, S. and Schmidt, J., 2020. “How COVID-19 is Changing the World of Beauty”, McKinsey&Company, May 05.
  9. L’Oréal Annual Report. 2019, 68 р.
  10. Nelson, Emily, 2001. “Rising Lipstick Sales May Mean Pouting Economy”, The Wall Street Journal, November 26.
  11. Personal Care Products Council (PCPC), 2020. Driving the Economy, Shaping the Future: Economic & Social Contributions Report 2020.
  12. Procter & Gamble Annual Report. 2019, 98 р.
  13. Schumpeter, J.A., 1942. Capitalism, Socialism and Democracy, Routledge, London, UK.
  14. Shiseido Annual Report on Form 10-K, 2019. Investor Relations Department, Shiseido Company, Limited, 16 р.
  15. Shtuka, N., and Shevchenko, I., 2020. “The Beauty of Perseverance”, Forbes Україна, September.
  16. Stiglitz, Joseph E., 2020. Liudi, vlast i pribyl. Progressivnyi kapitalizm v epokhu massovogo nedovolstva [People, Power, and Profits: Progressive Capitalism for an Age of Discontent], Alpina Pablisher, Moscow, Russia.
  17. The Estée Lauder Companies Inc Annual Report, 2019, 242 р.
  18. Unilever Annual Report and Accounts. 2019. Unilever Communications, 183 р.
  19. Zhylinska, O.I., 2016. “Developing the Institution of Patenting in Terms of the “Open Innovation” Model”, Business Inform, no. 12 (467), pp. 12–23.
  20. Zott, C., 2003. “Dynamic Capabilities and the Emergence of Intraindustry Differential Firm Performance: Insights From a Simulation Study”, Strategic Management Journal, 24(2), pp. 97–125.

Завантажити