ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗВИТОК У ГЛОБАЛЬНОМУ ЛОГІСТИЧНОМУ СЕКТОРІ. ЧИ КЕРУЮТЬ ДІЛОВИМ СЕРЕДОВИЩЕМ НЕВИЗНАЧЕНІСТЬ ТА НЕСТАБІЛЬНІСТЬ?

Автор:   Д. Мірическу, проф., доктор філософії, ORCID ID: 0000-0001-9675-1869, Д. М. Сито, асп., ORCID ID: 0000-0002-1298-0603
Університет імені Лучіана Блага, Сібіу, Румунія

Анотація:  Логістична діяльність сформувалася багато років тому, але нещодавно ефект цифрових технологій радикально змінив традиційну практику та вивів її на новий шлях. Саме тому це дослідження через кількісний метод вивчення – опитування аналізує екосистему цифрової логістики з погляду її стабільності або нестабільності. Логістика займається плануванням та управлінням потоками матеріалів та інформації у державних та приватних організаціях.

Основна місія логістики полягає в тому, щоб забезпечити наявність необхідних матеріалів у певному місці і в зручний час для забезпечення потреб та оптимізації конкретного показника продуктивності. У контексті глобалізації економіки витрати, пов’язані з логістикою, будуть дедалі важливі для захисту навколишнього середовища. Доступ до ринків, робочих місць, освіти та всіх інших послуг залежить від одного суттєвого критерію – наявності функціональної транспортної системи. Отже, логістика вважається інструментом, який об’єднує час і простір для переміщення товарів. Зокрема, продуктивність є вирішальним елементом для бездоганного функціонування логістичного сектора.

Ключові слова: логістика, технологія, цифрова логістика.

Received: 10/09/2021
1st Revision: 13/11/2021
Accepted: 20/12/2021

DOI: https://doi.org/10.17721/1728-2667.2021/217-4/5

Список використаних джерел

1. Belu, M.G., Logistics – factor de competitivitate, Jurnalul Economic, No. 28, 2008, p. 197–210.
2. Chang, E., West, M., Digital Ecosystems a Next Generation of the Collaborative Environment, Proceedings of iiWAS2006, 2006, p. 3–23.
3. Dictionar Explicativ al Limbii Române, https://dexonline.ro/definitie ecosistem, last accessed 2020/08/21
4. Garner, B.A., Amazon in the Global Market, Journal of Marketing and Management 9 (2), 2018, p. 63-73.
5. Grosman, L., What the Amazon Effect Means for Retailers, Forbes, https://www.forbes.com/sites/forbescommunicationscouncil/2018/02/22/what-the-amazon-effect-means-for-retailers/#1f4e49a12ded, 2018, last accessed 2020/10/7
6. Horzela, A., Kolinski, A., Domanski, R., Osmolski, W., Analysis of Use of Communication Standards on the Implementation of Distribution
Processes in Fourth Party Logistics (4PL), Proceedings of The 18th International Scientific Conference Business Logistics in Modern
Management, 2018.
7. Kayikci, Y., Sustainability Impact of Digitalization in LogisticsProcedia Manufacturing, Volume 21, 2018, p. 782–789, https://doi.org/
10.1016/j.promfg.2018.02.184.
8. Kotler, P., Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and Control, Prentice-Hall, 1994
9. Moser T., Dumitrascu D., Miricescu D., Logistics Management – Particularities and Tendencies. Growing organizational competitiveness and
customer satisfaction through efficient management of logistics activities, LAP Lambert Academic Publishing, ISBN 978-613-7-16204-0, 2018.
10. Miricescu D., Moser T., Dumitraşcu D., Analysis of the Particularities of the Logistics Market from South – East Europe,
Proceedings of the 6th Review of Management and Economic Engineering Management Conference (RMEE), 20–22 September 2018, Todesco
Publising House, ISSN 2247 – 8639, ISSN-L 2247 – 8639, 2018, p. 199–208.
11. Miricescu Dan, Moser T., Aspects of the cooperation between the logistics providers and customers within the Romanian market, Rewiew of
management and Economic Engineering, vol. 14 / nr.3 (57), Todesco Publishing House, Cluj-Napoca, ISSN 1583-624X, 2015, p. 477–488.
12. Miricescu, D., Study Regarding the Customer Satisfaction Evaluation Considering the Logistics Service Level, Valahian Journal of
Economic Studies, Volume 4(18) Issue 3, Valahia University Press, Târgovişte, ISSN 2067–9440, 2013, p. 65–72. ЕКОНОМІКА. 4(217)/2021 ~ 61 ~
ISSN 1728-2667
13. Pisoke, M., New digital technologies and disruptive ideas are shaking up the logistics industry – incumbents need to adapt fast, Roland
Berger, 2020, last accessed 2020/10/20.
14. Siemens Digital Logistics, Beyond your supply chainhttps://www.siemens-digital-logistics.com/about-siemens-digital-logistics.html,
2020, last accessed 2020/10/1.
15. Silva, F.B., Cardoso, F.F., Applicability of Logistics Management in Lean Construction: A Case Study Approach In Brazilian Building
Companies, Proceedings to 15th Annual Conference of the Int’l Group of Lean Construction, 1990, p. 147-158.
16. Windsor, R.D., Leisen, B., Leach, M., Liu, A., Corporate and Brand Web Sites as Customer Relationship Management tools: an overview of
alternative approaches, Journal of Relationship Marketing, Haworth Press Inc., Volume 3, 2004, https://doi.org/10.1300/J366v03n01_05.
17. Ziarul Financiar, Ce înseamnă Industry 4.0 Di care sunt avantajele
digitalizării fabricii?, https://www.zf.ro/info/p-ce-inseamna-industry-4-0-sicare-sunt-avantajele-digitalizarii-fabricii-18169998, 2019, last accessed
2020/10/5.
18. 3PL Central, 2020 State of the Third-Party Logistics Industry Report, https://info.3plcentral.com/2020-state-of-the-third-party-logistics-industryreport-pillar, 2020, last accessed 2020/11/3.

 

Завантажити